پرسش های عمومی
برای عضویت در سوپرمارکت آنلاین اردبیل بعد از ورود به وب سایت روی گزینه “ورود/عضویت” (بالای صفحه) کلیک نمایید. با انتخاب گزینه ثبت نام و تکمیل فرم اطلاعات فردی و انتخاب گزینه “ثبت نام” ثبت نام شما انجام خواهد شد.
بله. باید به “حساب کاربری” خود وارد شوید، سپس در قسمت حساب کاربری بر روی گزینه ی «سفارش های پیشین» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده شود.
ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. با جستجوی محصول مورد نظر و یا ورود به دسته بندی کالا ها، با کلیک بر روی گزینه + و یا کلیک بر روی محصول موردنظر و انتخاب گزینه اضافه کردن به سبد خرید، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
۱. سبد خرید موجود در سمت راست بالای سایت را انتخاب کرده و وارد صفحه “سبد خرید ” شوید.
۲. محصولات موجود در فاکتور را مشاهده کرده و در صورت نیاز به تغییر تعداد کالاها با استفاده از علامت “+” تعداد کالای انتخاب شده را افزایش و با استفاده از علامت “-” تعداد کالای انتخاب شده را کاهش دهید.
با استفاده از گزینه “حذف” می توانید محصول مورد نظر را از سبد خرید خود خارج کنید.
۳. پس از مشاهده فاکتور با استفاده از گزینه “انتخاب زمان تحویل” بازه ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه ی پرداخت کلیک کنید.
۴. در مرحله ی پایانی بعد از بررسی آدرس و زمان تحویل (اگر کد تخفیف دارید، آن را در همین مرحله و در قسمت کدتخفیف وارد و اعمال کنید)، گزینه ثبت سفارش را انتخاب کرده، وارد درگاه بانکی موردنظر شوید و مبلغ سفارش خود را پرداخت نمایید.
در مواردی که صفحه پرداخت با مشکل مواجه شده و با وجود کسر مبلغ از حساب شما در پروفایل کاربری سفارش موفقی ثبت نشده است مشکل از درگاه پرداخت بوده و وجه طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت به حساب شما بازگرداننده خواهد شد.
با توجه به محدودیت موجودی کالاها، حداکثر تعداد قابل سفارش از هر محصول متفاوت است.
بله، در بخش “آدرس شما” و انتخاب گزینه “+” افزودن آدرس جدید” به غیر از وارد کردن آدرس در این قسمت “نام و نام خانوادگی ” و اطلاعات بیشتر مرتبط با شخص تحویل گیرنده، به طور مثال شماره تماس ایشان را نیز می توان وارد کرد.
در هنگام ثبت سفارش و بعد از انتخاب زمان تحویل، می توانید کد تخفیف خود را در قسمت مشخص شده وارد کرده و گزینه اعمال کد را انتخاب نمایید.
در هر سفارش تنها امکان استفاده از یک کد تخفیف وجود دارد و در صورت موجود بودن تخفیف بر روی کالاها، مبلغ کد تخفیف استفاده شده، علاوه بر تخفیف فروشگاه محاسبه می شود.
سفیران مارت مارکت در فروشگاه ها اقلام سفارش شما را از بهترین کالاها انتخاب کرده و تمامی محصولات از جمله کالاهای گوشتی و پروتئینی، مواد فاسد شدنی و لبنی، مواد کنسروی و میوه و سبزیجات در بهترین کیفیت به دست شما مشتریان گرامی خواهد رسید.
سفیران ما با بسته بندی استاندارد و همچنین نصب باکس بر قسمت انتهایی موتورسیکلت ها، محصولات را در داخل این باکس ها قرار داده و یا در خودرو سواری قرار داده با سلامت کامل، کالاها را به دست مشتریان محترم می رسانند.
وارد سایت مارت مارکت شوید.
روی گزینه سفارش های پیشین کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک بر روی جزئیات خرید می توانید سفارش خود را مشاهده کرده و روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری نمایید.
شما کاربران گرامی می توانید در همان روز تحویل سفارش با پشتیبانی مارت مارکت تماس گرفته و نسبت به توضیح مشکلات سفارش شامل موارد مربوط به سلامت کالاها، سپری شدن تاریخ انقضاء و یا مخدوش بودن بسته بندی محصول دریافتی اقدام کنید. کارشناسان پشتیبانی مارت مارکت پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.
در صورت تحویل کالا بعد از ساعت ۸ شب می توانید تا ۴۸ ساعت مشکلات مربوطه را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید.
سایر پرسش ها
در صورت ناموجود شدن کالا ها در فروشگاه، همکاران ما در مارت مارکت با شما تماس خواهند گرفت.
همچنین با استفاده از گزینه “جایگزینی” هنگام ثبت سفارش در سبد خرید می توانید انتخاب کنید که کالای شما با بهترین کالای مشابه جایگزین و یا از سبد خرید شما حذف گردیده و در غیر این صورت با شما تماس گرفته شود.
در صورت ایجاد تاخیر، در تحویل سفارش کارشناسان پشتیبانی مارت مارکت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین شما کاربران گرامی میتوانید با شماره گیری تلفن: ۰۹۹۰۰۹۸۸۹۶۵ با پشتیبانی مارت مارکت تماس گرفته و سفارش خود را پیگیری نمایید.
برای خرید های زیر ۷۰ هزار تومان،هزینه ارسال سفارش برای هر نقطه از شهر اردبیل مبلغ ۵۰۰۰ تومان می باشد.خریدهای بالای این مبلغ با پیک رایگان ارسال می شود.
شما می توانید حین ثبت سفارش خود گزینه ی “توضیحات” را مشاهده نمایید در این باکس می توانید زمان مورد نظر خود را یادداشت نمایید.
خیر،امکان اضافه کردن به اقلام سفارش پس از ثبت موفق سفارش وجود ندارد، در صورت نیاز می توانید سفارش جدیدی ثبت نمایید.
در صورت ضروریت می توانید از طریق پیام رسان سایت یا تلفن پشتیبانی، از همکاران ما بخواهید سفارشتان را اصلاح کنند.
بله، شما کاربر گرامی می توانید تا نیم ساعت بعد از سفارش، با پشتیبانی مارت مارکت تماس گرفته و نسبت به تغییر آدرس اقدام نماید.
در صورت عدم حضور تحویل گیرنده در آدرس انتخابی و یا عدم تطابق آدرس و لوکیشن انتخابی در سفارش، سفیران مارت مارکت، سفارش را به لوکیشن انتخابی توسط کاربر خواهند برد و در صورت عدم حضور تحویل گیرنده ی سفارش در محل، سفارش لغو شده و هزینه ی پیک برای کاربر قابل محاسبه است. همچنین بنا به دلایل بهداشتی، مواد تازه و فله ای، مواد گوشتی و پروتئینی، مواد منجمد،مواد لبنی، میوه و سبزیجات و محصولات آرایشی و بهداشتی قابل بازگشت به فروشگاه نمی باشند و هزینه ی آن بازگشت داده نمی شود.
بله، شما کاربر گرامی می توانید تا نیم ساعت بعد از سفارش با پشتیبانی مارت مارکت تماس گرفته و نسبت به تغییر بازه تحویل اقدام نماید.
موارد مربوط به عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش و مغایرت اقلام دریافتی با تعداد کالاهای داخل فاکتور، باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس رسید الکترونیکی توسط تحویل گیرنده سفارش امضا شود.
شما کاربران گرامی می توانید در همان روز تحویل سفارش با پشتیبانی مارت مارکت به شماره تلفن: ۰۹۹۰۰۹۸۸۹۶۵ تماس گرفته و نسبت به توضیح مشکلات سفارش شامل موارد مربوط به سلامت کالاها، سپری شدن تاریخ انقضاء و یا مخدوش بودن بسته بندی محصول دریافتی اقدام کنید. کارشناسان پشتیبانی مارت مارکت پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.
در صورت تحویل کالا بعد از ساعت ۸ شب می توانید تا ۴۸ ساعت مشکلات مربوطه را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید.
قابل توجه است که بنا به دلایل بهداشتی، مواد تازه و فله ای، موادگوشتی و پروتئینی، مواد منجمد، مواد لبنی، میوه و سبزیجات و محصولات آرایشی و بهداشتی قابل بازگشت نمی باشند و فقط در صورت سپری شدن تاریخ انقضاء و مشاهده ی فساد محصول، لازم است که در همان روز تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع رسانی شود.
اگر مشتری برای تشخیص عیوب کیفی، ناچار به باز کردن درب محصول شد، نباید از حجم محصول کاسته شده باشد.
موارد مربوط به فساد و یا خرابی محصولات از مشتری تحویل گرفته شده و برای بررسی توسط پزشک مربوطه، به فروشگاه بازگردانده می شود. در صورت عدم تایید فساد و یا خرابی محصول توسط پزشک، هزینه ی حمل سفارش به عهده مشتری خواهد بود و در صورت تایید، بازگشت وجه کالای مورد نظر انجام خواهد شد
در صورتی که مبلغ پرداختی از قیمت درج شده روی محصول بیشتر بود می توانید تا ۴۸ ساعت با پشتیبانی مارت مارکت به شماره تلفن: ۰۹۹۰۰۹۸۸۹۶۵ تماس گرفته و همچنین عکس مشکل مربوطه را به مسنجر مارت مارکت ارسال نمایید . کارشناسان مارت مارکت در اسرع وقت پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.
طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری بعد از اعلام کارشناسان پشتیبانی مارت مارکت، وجه مربوطه به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.