حریم شخصی

مارت مارکت با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های مارت مارکت قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، مارت مارکت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و مارت مارکت تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین مارت مارکت ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه مارت مارکت را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

توجه داشته باشید که ۰۹۹۰۰۹۸۸۹۶۵ شماره‌ ای است که مارت مارکت از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه مارت مارکت را به اطلاع کاربران می‌رساند و همچنین ممکن است مارت مارکت از طریق شماره ۰۹۹۰۰۹۸۸۹۶۵ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان مارت مارکت، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام مارت مارکت  است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@mart-market.ir اطلاع دهید.
مارت مارکت ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، مارت مارکت می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت مارت مارکت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به مارت مارکت اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه مارت مارکت را از خود سلب می‌کند. مارت مارکت هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای مارت مارکت وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که مارت مارکت همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی مارت مارکت و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و مارت مارکت حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
مارت مارکت برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.  
تلفن تماس
۰۹۹۰۰۹۸۸۹۶۵

دفتر مرکزی:
استان اردبیل – شهر اردبیل – ما بین میدان شریعتی و سه راه دانش – کوچه دهم – ساختمان امید – پلاک ۱۳۴

ثبت سفارش

فرآیند ثبت سفارش:

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. با جستجوی محصول مورد نظر و یا ورود به دسته بندی کالا ها، با کلیک بر روی گزینه + و یا کلیک بر روی محصول موردنظر و انتخاب گزینه اضافه کردن به سبد خرید، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱. سبد خرید موجود در سمت راست بالای سایت را انتخاب کرده و وارد صفحه “سبد خرید ” شوید

۲. محصولات موجود در فاکتور را مشاهده کرده و در صورت نیاز به تغییر تعداد کالاها با استفاده از علامت “+” تعداد کالای انتخاب شده را افزایش و با استفاده از علامت “-” تعداد کالای انتخاب شده را کاهش دهید. با استفاده از گزینه “حذف” می توانید محصول مورد نظر را از سبد خرید خود خارج کنید.

۳. پس از مشاهده فاکتور با استفاده از گزینه “انتخاب زمان تحویل” بازه ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه ی پرداخت کلیک کنید.

۴. در مرحله ی پایانی بعد از بررسی آدرس و زمان تحویل (اگر کد تخفیف دارید، آن را در همین مرحله و در قسمت کدتخفیف وارد و اعمال کنید)، گزینه ثبت سفارش را انتخاب کرده، وارد درگاه بانکی موردنظر شوید و مبلغ سفارش خود را پرداخت نمایید.

 ثبت سفارش ناموفق:

در مواردی که صفحه پرداخت با مشکل مواجه شده و با وجود کسر مبلغ از حساب شما در پروفایل کاربری سفارش موفقی ثبت نشده است مشکل از درگاه پرداخت بوده و وجه طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت به حساب شما بازگرداننده خواهد شد.

حداکثر تعداد قابل سفارش:

با توجه به محدودیت موجودی کالاها، حداکثر تعداد قابل سفارش از هر محصول متفاوت است.

توصیحات سفارش:

در بخش سبد خرید، قبل از تایید کردن سفارش، قسمت توضیحات قابل مشاهده است و کاربران می توانند هر موردی که مایل هستند در سفارش اعمال شود را در این بخش ثبت کنند.

تحویل سفارش به شخص دیگر:

بله، در بخش “آدرس شما” و انتخاب گزینه “+” افزودن آدرس جدید” به غیر از وارد کردن آدرس در این قسمت “نام و نام خانوادگی ” و اطلاعات بیشتر مرتبط با شخص تحویل گیرنده، به طور مثال شماره تماس ایشان را نیز می توان وارد کرد.

*استفاده از کد تخفیف:

در هنگام ثبت سفارش و بعد از انتخاب زمان تحویل، می توانید کد تخفیف خود را در قسمت مشخص شده وارد کرده و گزینه اعمال کد را انتخاب نمایید.

عضویت

در وب سایت  روی گزینه “ورود/عضویت” (بالای صفحه) کلیک نمایید. با انتخاب گزینه ثبت نام و تکمیل فرم اطلاعات فردی و انتخاب گزینه “ثبت نام” ثبت نام شما انجام خواهد شد.

دسترسی به سوابق خریدهای قبلی:
برای دسترسی به سوابق خرید های قبلی خود باید  به “حساب کاربری” خود وارد شوید، سپس در قسمت حساب کاربری بر روی گزینه ی «سفارش های پیشین» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده شود.

شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از یک شماره موبایل برای اشخاص مختلف و آدرس های متفاوت سفارش ثبت کنید و در صورت درخواست تغییر شماره موبایل می توانید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

تضمین اصالت کالا

کیفیت کالا:

سفیران مارت مارکت در فروشگاه ها اقلام سفارش شما را از بهترین کالاها انتخاب کرده و تمامی محصولات از جمله کالاهای گوشتی و پروتئینی، مواد فاسد شدنی و لبنی، مواد کنسروی و میوه و سبزیجات در بهترین کیفیت به دست شما مشتریان گرامی خواهد رسید.


سفیران ما با بسته بندی استاندارد و همچنین نصب باکس بر قسمت انتهایی موتورسیکلت ها، محصولات را در داخل این باکس ها قرار داده و یا در خودرو سواری قرار داده با سلامت کامل، کالاها را به دست مشتریان محترم می رسانند.

رویه های بازگرداندن کالا

شرایط بازگشت:

موارد مربوط به عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش و مغایرت اقلام دریافتی با تعداد کالاهای داخل فاکتور، باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس رسید الکترونیکی توسط تحویل گیرنده سفارش امضا شود.
شما کاربران گرامی می توانید در همان روز تحویل سفارش با پشتیبانی مارت مارکت به شماره تلفن: ۰۹۹۰۰۹۸۸۹۶۵ تماس گرفته و نسبت به توضیح مشکلات سفارش شامل موارد مربوط به سلامت کالاها، سپری شدن تاریخ انقضاء و یا مخدوش بودن بسته بندی محصول دریافتی اقدام کنید. کارشناسان پشتیبانی مارت مارکت پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.
در صورت تحویل کالا بعد از ساعت ۸ شب می توانید تا ۴۸ ساعت مشکلات مربوطه را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید.
قابل توجه است که بنا به دلایل بهداشتی، مواد تازه و فله ای، موادگوشتی و پروتئینی، مواد منجمد، مواد لبنی، میوه و سبزیجات و محصولات آرایشی و بهداشتی قابل بازگشت نمی باشند و فقط در صورت سپری شدن تاریخ انقضاء و مشاهده ی فساد محصول، لازم است که در همان روز تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع رسانی شود.
اگر مشتری برای تشخیص عیوب کیفی، ناچار به باز کردن درب محصول شد، نباید از حجم محصول کاسته شده باشد.
موارد مربوط به فساد و یا خرابی محصولات از مشتری تحویل گرفته شده و برای بررسی توسط پزشک مربوطه، به فروشگاه بازگردانده می شود. در صورت عدم تایید فساد و یا خرابی محصول توسط پزشک، هزینه ی حمل سفارش به عهده مشتری خواهد بود و در صورت تایید، بازگشت وجه کالای مورد نظر انجام خواهد شد.

تفاوت قیمت روی کالا با وجه پرداختی:
در صورتی که مبلغ پرداختی از قیمت درج شده روی محصول بیشتر بود می توانید تا ۴۸ ساعت با پشتیبانی مارت مارکت به شماره تلفن: ۰۹۹۰۰۹۸۸۹۶۵ تماس گرفته و همچنین عکس مشکل مربوطه را به مسنجر مارت  مارکت ارسال نمایید . کارشناسان مارت مارکت در اسرع وقت پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.

بازه زمانی عودت وجه:
طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری بعد از اعلام کارشناسان پشتیبانی مارت مارکت، وجه مربوطه به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.