شرایط بازگشت:

موارد مربوط به عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش و مغایرت اقلام دریافتی با تعداد کالاهای داخل فاکتور، باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس رسید الکترونیکی توسط تحویل گیرنده سفارش امضا شود.
شما کاربران گرامی می توانید در همان روز تحویل سفارش با پشتیبانی مارت مارکت به شماره تلفن: ۰۹۹۰۰۹۸۸۹۶۵ تماس گرفته و نسبت به توضیح مشکلات سفارش شامل موارد مربوط به سلامت کالاها، سپری شدن تاریخ انقضاء و یا مخدوش بودن بسته بندی محصول دریافتی اقدام کنید. کارشناسان پشتیبانی مارت مارکت پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.
در صورت تحویل کالا بعد از ساعت ۸ شب می توانید تا ۴۸ ساعت مشکلات مربوطه را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید.
قابل توجه است که بنا به دلایل بهداشتی، مواد تازه و فله ای، موادگوشتی و پروتئینی، مواد منجمد، مواد لبنی، میوه و سبزیجات و محصولات آرایشی و بهداشتی قابل بازگشت نمی باشند و فقط در صورت سپری شدن تاریخ انقضاء و مشاهده ی فساد محصول، لازم است که در همان روز تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع رسانی شود.
اگر مشتری برای تشخیص عیوب کیفی، ناچار به باز کردن درب محصول شد، نباید از حجم محصول کاسته شده باشد.
موارد مربوط به فساد و یا خرابی محصولات از مشتری تحویل گرفته شده و برای بررسی توسط پزشک مربوطه، به فروشگاه بازگردانده می شود. در صورت عدم تایید فساد و یا خرابی محصول توسط پزشک، هزینه ی حمل سفارش به عهده مشتری خواهد بود و در صورت تایید، بازگشت وجه کالای مورد نظر انجام خواهد شد.

تفاوت قیمت روی کالا با وجه پرداختی:
در صورتی که مبلغ پرداختی از قیمت درج شده روی محصول بیشتر بود می توانید تا ۴۸ ساعت با پشتیبانی مارت مارکت به شماره تلفن: ۰۹۹۰۰۹۸۸۹۶۵ تماس گرفته و همچنین عکس مشکل مربوطه را به مسنجر مارت  مارکت ارسال نمایید . کارشناسان مارت مارکت در اسرع وقت پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.

بازه زمانی عودت وجه:
طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری بعد از اعلام کارشناسان پشتیبانی مارت مارکت، وجه مربوطه به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *